تفاوت بین نردبان‌های کابل و سینی‌های کابل چیست؟

تفاوت بین نردبان‌ کابل و سینی‌ کابل چیست؟

با وجود طیف وسیعی از خدمات پشتیبانی موجود، ممکن است دانستن این نکته که کدام گزینه برای برنامه شما مناسب ترین است دشوار باشد . وقتی پای نردبان کابل و سینی کابل در میان باشد.

چندین تفاوت اساسی وجود دارد که باید انتخاب شما را آسانتر نماید . برای یافتن مورد مناسب این راهنمای کوتاه را مطالعه نمائید .

به طور کلی نردبان های کابل برای پشتیبانی از حجم زیاد یا کابل کشی سنگین ترجیح داده می شوند ، به خصوص اگر فاصله های طولانی بین تکیه گاه‌ها وجود داشته باشد .

سینی های کابل به طور معمول علاوه بر پشتیبانی از کابل سبک ، برای ابزارها و لوله کشی ها نیز استفاده می شوند.

نردبان کابل

سایر نامهای رایج : سینی نردبان ، باند کابل

طراحی ساده متشکل از ریل های جانبی با نرده های متصل می باشد . نرده ها به صورت سوراخ شده اند و این باعث می شود تا اتصالات کابل یا شکاف های کابل مستقیماً بر روی نردبان کابل بسته شوند . این نکته برای کابل‌های برقی ، انتقال داده و کابل های ارتباطی مناسب است .

می تواند از کابل های سنگین ، بسته های کابل و لوله ها در دهانه های طولانی پشتیبانی کند . کابل ها می توانند در هر نقطه در امتداد دهانه وارد و خارج شوند . نردبان ها کابل‌ جریان هوای آزاد را تأمین می کنند که برای جلوگیری از گرمای بیش از حد کابل ها ضروری است .

تجمع حداقل آب، رطوبت یا گرد و غبار. کابل ها در معرض دید و به راحتی در دسترس هستند – که باعث می شود بازرسی و اصلاحات بعدی بدون مشکل باشد . می توان پوشش هایی را برای محافظت از کابل کشی در برابر اشعه ماوراء بنفش ، برف، یخ و خرابکاری اضافه کرد .

اتصالات سیستم مانند زانوئی ها ، اتصال سه تکه ، قطعات متقاطع و بالابر باعث آسان شدن تغییر جهت یا سطح دهانه نردبان کابل می شوند . این راه حل ها نیاز به فضای کمتری دارند . نردبان های کابل به طور معمول در طول 3 یا 6 متر ارائه می شوند .

سینی کابل

نامهای رایج دیگر : سینی کابل مستحکم تهویه شده

شامل یک ورق از فلز است. بسیاری از سینی های کابل از الگوهای شکافی برخوردار هستند که باعث می شود قرار دادن تجهیزات و بستن اتصالات کابل و دیگر بست ها مانند گیره های لوله ای آسان شود .

برای کابل های برقی سبک ، انتقال داده و لوله کشی مناسب است . پوشش پایین به کاهش تداخل الکترومغناطیسی کمک می کند ، در حالی که سوراخ ها باعث تخلیه آب و تهویه هوا می شوند .

سینی های کابل پشتیبانی اضافی را ارائه می دهند و از ریزش کابل ها که می تواند بطور بالقوه به عملکرد مدار آسیب برساند جلوگیری می کند . سینی های کابل از لحاظ زیبایی شناسی، رضایت بخش ترین گزینه هستند .

در ساختمانهای بدون سقف پانل دار ، سینی های کابل می توانند در عین این حال که کابل ها را بطور منظم نگاه می دارند گزینه مناسبی برای پنهان کردن کابل ها یاشند .

پوشش هایی را می توان برای محافظت از کابل کشی در برابر اشعه ماوراء بنفش ، برف، یخ و خرابکاری اضافه کرد . سینی های کابل به طور معمول در طول 3 متر ارائه می شوند. ما به شما کمک خواهیم کرد تا یک راه حل متناسب با نیازهای خود پیدا کنید!

در اکثر موارد ، نردبان های کابل گزینه ارجح است . هرچند ، سینی های کابل زمانی مناسب تر می شوند که از لحاظ ریبایی و تداخل رادیویی / الکترومغناطیسی مهم در نظر گرفته شوند .

سینی های کابل همچنین برای محافظت از کابل کشی و لوله کشی های حساس مفید هستند . نیروی فروش جهانی ما خوشحال می شوند به هر سؤالی که ممکن است در مورد نردبان کابل و سینی کابل داشته باشید پاسخ دهند .

دیدگاه ها بسته شده اند.